Pea's blogg

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Petra Marie Söderberg - 24 mars 2012 18:50

         

Blev sugen på kines mat, så jag skickade till Sara och frågade om hon ville hänga med.

Hon tackade ja, måste fixa mig snart ska träffa henne i stan ca halv åtta.

Det ska bli mysig, bara för att jag älskar att umgås med min systermin,

även om jag hatar henne ibland, tiihii - Sara, jag älskar dig!

Av Petra Marie Söderberg - 24 mars 2012 18:29

 

Kom hem för en stund sen, har varit ute utanför gården m. folks.

Mollie var även med, hon blev helt överlycklig när hon fick träffa hennes bästa "moster"

och några andra - Det var ju kul för henne!

Hon fick inte träffa någon i ett tag pga. ville att hon skulle ta det lugnt efter kastreringen.

Nu ligger hon i soffan och verkar vara nöjd.

Ska snart börja fixa mig i ordning, ska kolla på bio ikväll med 3 tjejer.

The Hunger Games blev det, hoppas att filmen är lika bra som jag tror,

men samtidigt vågar jag inte förvänta mig för mycket. xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards