Pea's blogg

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Petra Marie Söderberg - 10 mars 2012 15:26


You did not think when you sent me to the brink, the brink
You desired my attention but denied my affections, affections
But tell me now where was my fault, in loving you with my whole heart.


    

    

Av Petra Marie Söderberg - 10 mars 2012 14:46

Alltså, jag funderar seriöst på att leva i celibat eller hur man säger det nu igen.

Börjar bli riktig trött på killar, trodde alltid att det fanns några bra pojkar därute

men det verkar som att jag hade fel.. Alltså, de kanske är världens perfekaste kille i värden

men någon gång kommer de visa sin rätta jag - Då är de en skitstövel..


Obs, ni får tro/tycka vad ni vill och jag får tro/tycka vad jag vill 

och jag tycker att killarna är riktiga sviner

Eller, jag vet att det finns några bra killar därute men nu är jag inte lika säker längre

eftersom jag kände några killar som var riktig gó! Hade förändrat sig, vilket är verkligen synd.

Jag var vän med två killar i grundskolan och jag tyckte om dom jätte mycket (som vän),

och blev jätteglad när dom både fick flickvänner och jag har sagt till deras flickvän,

att de ska vara glad eftersom dom är nog jordens snällaste killarna jag känner.

Men nähäe, jag hade visst helt fel - Ena av dom har förändrat sig totalt, han festar en massa

och hänger med fel grupp och skapar flask rykte om folk?!

Och den andre killen, verkar inte bry sig längre om hans flickvän?!

Jag blir chockad, och fick slag i ansiktet - Jag känner inte igen dom längre..


Sen har jag mina egna erfarenheter av killarna som verkade vara bra kille men sen förändrade de sig,

de var så snälla i början, och bryr sig verkligen om mig och visade deras kärlek till mig varje dag.

Men efter ett tag märker man att dom börjar visa sin rätta jag - Alkoholproblem, problem med aggressiv,

får utbrott och slår en, otroghet, lönger eller så bryr de endast om sig själv.

Och en massa andra saker som avslöjar att de är inte som de verkar i början.


Och så jag känner några par, och killarna brukar vara snälla mot mig

men dock vet jag att deras förhållandet inte är alltid bra - Dom har deras bekymmer och så.

Så undrar jag ens om det finns en drömprins därute, jag börjar tappar tron om detta..

Ovido - Quiz & Flashcards