Pea's blogg

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Petra Marie Söderberg - 15 mars 2012 19:53

Vet att det är inte världens bästa bild, men såhär ser det ut just nu.


Alltså, tycker synd om Mollie på en sätt men ändå kan man inte låta bli att tycka att hon är übersöt!

Hon är så hjälplös, hon är som en bebis som behöver mig nästan hela tiden.

Var ute med henne en stund sen, jag var tuvugen att bära henne hela vägen till gräsmattan,

då kissade, bajsade hon och sen gick vi sakta hem. Hon stannade då och då, och kräktes även 2 gånger.

Och sen bar jag henne uppför trappor, tur att man bor i andra våning plus att Mollie är inte så tung!

Av Petra Marie Söderberg - 15 mars 2012 16:26

  

  


Då har man fixat en ny kategori - Dagens.

I denna kategori kommer jag att blogga varje (eller nästan varje) dag.

Det kan vara allt ifrån dagens vill ha till dagens citat, dagens låt och så vidare.


Idag får det bli dagens vill ha, alltså..

Min älskade kamera som jag köpte i somras har tyvärr gått bort på grund av en viss Mollie..

Så jag är jakt på en ny kamera, och är verkligen sugen på en Nikon Coolpix S30 - EN ROSA!

Av Petra Marie Söderberg - 15 mars 2012 14:53

Lämnade Mollie hos veterinär ca halv nio imorse, var där kl 8 men vi fick vänta en stund.

Och sen pratade jag lite med veterinär och så, sen stack jag ca halv nio.

Süpersnälla Emma körde mig dit, vid 14 tiden och hämtade Mollie.

Åh, ni skulle bara ha sett henne.. Hon verkar så trött och är en aning vinlig,

hon går så sakta och stannar då & då - Tror att det beror på att hon blev lite yr, tiihii.

Nu ligger hon i sängen och sover, man känner nästan inte igen henne.

Hon, min lilla flicka som är alltid full av energi, nåja men hon blir nog sig själv igen om en par dagar.


För övrigt gick operationen jättebra, hon fick även den årliga vaccination.

Skönt att få det gjort, så slipper jag tänka på det.

Den 26e ska vi komma dit igen, för att ta bort stygnen.

Skönt att allt gick bra, nu får vi hålla tummarna att såren läker fint!

Ovido - Quiz & Flashcards