Pea's blogg

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Petra Marie Söderberg - 13 mars 2012 12:03

 

Har pratat lite med min mamma för en stund sen,

hon ville att jag skulle höra av mig idag angående kastrering.

Jag berättade vad som hände, hon hälsar att hon har det jätteunderbart i Thailand.

Just nu är dom i Krabi, dom har åkt båt till olika öar och stränder,

ikväll ska dom äta Sea Food - Snacka om att man är avundsjuk!


Vill också vara i Thailands stränder, pillar sanden mellan tårna.

Låta solen smeka på huden, få uppleva olika äventyr.

Åh, bring me back to Thailand, someone?!

Av Petra Marie Söderberg - 13 mars 2012 10:31

Dagen började inte alls bra, försov mig nästan imorse

och stressade mig som tus*n för att hinna med bussen till kliniken. 

Vid 8 tiden, var jag framme och såg lappen som "Stängt fr.o.m den 27 mars",

gissa att jag blev så irriterad och besviken..

Önskade att dom hade tagit kontakt med mig, så jag slapp åka dit i helt onödan.. 

På vägen hem, såg jag att jag hade en missade samtal från dom?!

Jag blev helt förvirrad, varför skulle dom ringa mig när det var stängt?!

Jag ringde till dom när vi kom hem, och frågade varför dom ringde mig,

dom undrade varför jag aldrig kom idag?! Jag berättade vad som hände.

Dom bad om en stor ursäkt, den som skrev lappen - Skrev fel!!

Det skulle stå att det var stängt den 27e p.g.a dom hade någon slags möte hela dag,

allt blev fel, och men det löste sig i alla fall - Fick en ny tid på torsdag.


Skönt att det blir snart i alla fall, misstänker att Mollie ska löpa snart igen.

Så jag vill gärna fixa det innan.. Suck, men nåja.. Så kan det hända ibland. xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards