Pea's blogg

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

Imagine Me and You.

Av Petra Marie Söderberg - 12 augusti 2012 00:44

Imangine Me and You - Hade laddat hem filmen för ett tag sen.
Men kollade aldrig på den förrän för en stund sen, och den får en trea av mig.

Den kunde ha fått en femman av mig om det inte var så segt i början..

Vilket är verkligen synd, för den är verkligen en mysig film!


"Just innan hon ska säga ja på sitt bröllop ser bruden en oväntad gäst i publiken

och kommer plötsligt på andra tankar..."

 

Även om filmen är rätt segt i början, så tycker jag att ni ska endå kolla på den.

Som sagt, är den en riktig mysig film. xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Marie Söderberg - 13 augusti 2012 20:45

  Hur mycket jag älskar den här hunden, min bebis, mitt allt - Ja, det går inte att beskriva! Hon är lika gosig och tokig som hon ser ut att vara ♥ ...

Av Petra Marie Söderberg - 13 augusti 2012 15:54

This is a touching scene between a Down Syndrome toddler and a gentle Labrador Retriever. The dog lays down sweetly in front of the boy several times almost to introduce himself and have the boy get familiar with him, as if to say, "I am your ...

Av Petra Marie Söderberg - 11 augusti 2012 19:27

   För några månader sen, såg jag att Mollie's personlighet hade förändrats men jag såg inte skillnaden förrän för några veckor sen.  Hon är liksom barnsligare nu för tiden, och hon lyssnar inte lika bra på mig. Ibland kan hon bli helt tokig ...

Av Petra Marie Söderberg - 11 augusti 2012 19:14


¤ Linne m. tryck - Gina Tricot ¤ Jeans - Second hand ¤

Ovido - Quiz & Flashcards