Pea's blogg

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Petra Marie Söderberg - 8 augusti 2012 17:05

 

Idag har man varit nere på stan en sväng med Mollie, träffade Amanda och Michaela.

Mollie blev jätteglad när hon såg Michaela, hon har träffat henne en gång i vintras.

Och sen gjorde jag en riktig bra affär med Amanda, köpte tröja och en par jeans av henne.

Dom både för endast 100:- , snacka om riktig fynd!! Och dessutom var det perfekt!

Eftersom jag verkligen behövde en par ny jeans! Så jag är mëganöjd nu. 


Imorgon ska jag köpa några tröjor av andra tjejer, fatta att jag älskar second hand!

Nämen, nu ska jag gå och fixa middag åt mig och Sara. Hennes mage skriker av hunger. xoxo

Av Petra Marie Söderberg - 8 augusti 2012 10:00

Spola tillbaka tiden, någon? Önskar att jag kunde få uppleva dagen igen.

Jag blir så ledsen inuti när jag vet att jag kommer aldrig få uppleva allt detta igen.

Den 8/6-12, kommer aldrig kunna glömma detta datumet. 

Åh, jag tycker verkligen synd för dom som missar/missade deras studentdagen.

Det är liksom ett måste att få uppleva det, så obeskrivlig oförglömmligt!


Nu har det gått 2 månader sen jag sprang ut från Virginska skolan,

på en sätt kändes det så längesen men samtidigt känns det också så nyss!!

Kan fortfarande inte fatta att jag har verkligen tagit student.


Kan skriva en massa om dagen, men jag vill inte tråka ut er läsare.

Jag säger bara att det var det bäst som har hänt med mig.

Inte bara studenten, utan själva hela dagen & kvällen. xoxo

Av Petra Marie Söderberg - 8 augusti 2012 00:00

 

 

 

 

 

 

 i couldn’t find a good picture of a scuba diver but you get the point

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards