Pea's blogg

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Petra Marie Söderberg - 11 augusti 2012 19:27

  

För några månader sen, såg jag att Mollie's personlighet hade förändrats

men jag såg inte skillnaden förrän för några veckor sen. 

Hon är liksom barnsligare nu för tiden, och hon lyssnar inte lika bra på mig.

Ibland kan hon bli helt tokig och då låter hon inte mig att sätta fast koppel på henne.

Och så kan hon vara en riktig bitch mot mig, hon kan vara riktig hopplös..

Ibland har jag bara lust att strypa henne, men det kommer jag aldrig kunna gör

för jag älskar henne alldes för mycket! 


Jag förstod ingenting förrän nu, hon är visst inne i trots-period nu.

Så jag får väl bara stå ut med hennes humörsväningar och hennes påhitt

och hennes två personlighet men samtidigt tycker jag att resan är spännande.

Jag får hänga med och se hur hon utvecklar till en unghund. xoxo

Av Petra Marie Söderberg - 11 augusti 2012 19:14

¤ Linne m. tryck - Gina Tricot ¤ Jeans - Second hand ¤

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards