Pea's blogg

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Petra Marie Söderberg - 1 augusti 2012 22:50

Den 19;e juli blev jag 21 år gammal, och min farmor blev 76år den 20;e.

Därför firade vi våra födelsedag samtidigt, den 20;e i Timrå hos Urban och AnnSophie.

Här kommer det några bilderna från dagen, bättre sent än aldrig. xoxo

 

Varsågod å njut och låt bilderna tala om dagen;


                                 

Av Petra Marie Söderberg - 1 augusti 2012 21:29

  

Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.

När du går igenom svårigheter,

och beslutar att inte ge upp, det är styrka.


Jag tänker inte skriva att jag beklagar för dåliga uppdateringar härinne,

jag har haft annat för mig helt enkelt och ibland orkar jag inte ens att blogga.

Det har hänt några saker efter då jag tog student, och det gjorde att

jag inte hade lust att blogga - Ville bara gömma mig..

Skäms nästan att jag liksom har ekonomi problem, avskyr att vara arbetslös.. 

Vill så gärna gör någonting (jobbar), så jag kan gör det jag tycker om.

Och sen är det fuktskada i min lägenheten, så jag kan inte komma hem på ett tag.

Och det verkar som att jag måste betala hela skadan själv,

eftersom hemförsäkring täcker inte kostnaden. 


Hakuna Matata! xoxo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards