Pea's blogg

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Petra Marie Söderberg - 2 augusti 2012 16:58

Douglas Booth





Av Petra Marie Söderberg - 2 augusti 2012 01:49

  

  

  

  

För några dagar sen är det exakt halv år kvar tills min Mollie blir hela 2 år, T-V-Å  ÅR!!

Nu är det 5 månader och 28 dagar kvar, helt sjukt att tiden bara försvinner.

Jag som tycker att hon blev ett år, för endast några månader sen. 


Mollie bara växer (kanske inte lika mycket nu som förr) och utvecklar hela tiden,

och snart ska jag börja träna WP/DW med henne och jag hoppas att vi ska tävla i WP nästa sommar.


Och så kommer jag att träna en massa annat med henne, 

förhoppvis blir hon en jätteduktig hund inom 1-2år.

Och då kan jag ta med henne överallt och visa henne för samhället

och kämpa emot fördomar och ev. förändra människors syn på muskelhundar.


Mollie mi Estrella, för x;ende gång säger jag det igen.. Jag älskar dig! 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards