Pea's blogg

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Petra Marie Söderberg - 12 mars 2012 22:12


Idag, hela dagen, har jag tänkt på kastrering - Det är ju dags imorgon!

Jag har kollat runt lite efter information, tips och så bilder.

Bilden däruppe, vet att det ska inte se ut så men endå blir jag så nervös av att se sådana bilderna.

Och har läst att hundar får inte gå i trappor eller skuttar och sånt.

Jag får väl bära Mollie då vi ska gå nedför eller uppför trappor,

och sen får jag väl ha korta koppel på Mollie, så hon inte ska skutta omkring och så.

Hjälp mig, är så rädd att såren ska liksom spricka.. Hua.

Eller om det blir någon andra problem med sår, blööh..


Ja, det blir jävla skönt när allt är över men jag kommer nog oroa mig en massa

under det närmaste dagarna efter operationen. Hua, byt plats med mig, någon?

Bara tills allt är klar, så Mollie kan gå i trappor, springa och sånt.



Ovido - Quiz & Flashcards