Pea's blogg

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Petra Marie Söderberg - 14 mars 2012 21:34

 

Våren är verkligen på väg, eller.. Det är ju aprilvädret.

Men idag var det riktigt härligt vädret, luften kändes så fräsch!

Var ute med min syster i ca 2-3 timmar, det var jättemysigt.

Hade endast tunn jeans, en bas tröja och skinnjackan på mig - Otroligt skönt!

Fastän det blev lite kyligare mot slutet, så jag gick hem och åt middag.

Mollie låg däckat i soffan, och jag stack till gården för att vara social m. folks.


Nu är man hemma igen, ska nog snart börja fixa det sista

och sen ska jag nog sova för att orka kliva upp imorgon.

Imorgon gäller det!! Synd att det blev krål i tisdags, men skönt endå att man fick en ny tid snabbt.

Kommer nog blogga mer imorgon och skriver mer om operationen. xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards