Pea's blogg

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Petra Marie Söderberg - 4 mars 2012 18:26

 

 

I fancy you. Is that so hard to belive?

You're beautiful, you're strong, you're full of light. I enjoy you.

- Klaus till Caroline

Av Petra Marie Söderberg - 4 mars 2012 17:51

                         

Fredags var det några folks härhemma å förfestade, det var rätt mysigt.

Vid 9 tiden gick vi allihopa till krogen och festade vidare, hade det jättetrevlig!

Träffade en massa människorna som jag inte hade setts på ett bra tag,

dessutom kom bästaste Sofia också - Har verkligen saknat henne!


Nog om det, det räcker med att jag säger att jag hade det jätteskojigt

och behöver inte skriva en massa.. Som jag skrev tidigare, Sofia sov hos mig över helgen.

Igår gick vi ut på en långpromenad m. Hjärtat - 2 timmar!

Det var mysigt att ha henne för mig själv, och prata med henne i timmar.

Senare var det Kina Muren som gällde, vi åt där med några

men som vanligt var vi de sista som satt kvar, tiihii.

Efteråt stack vi till gården och va med några folks - Återigen var det jättemysigt!


Idag gjorde vi inte så mycket, hon åkte tillbaks till Jönköping idag.

Kändes lite tråkigt, men det var riktigskoj att ha henne här hos mig.

Ska nog spika en helg, så jag kan åka till henne och träffa hennes söta Gina!


Och tyvärr, som vanligt tog vi inte några bild på oss tillsammans..

Detta måste vi verkligen förbättra oss med, vill verkligen ha några bilder på oss!!

Av Petra Marie Söderberg - 4 mars 2012 16:26



He is your friend,

your partner,

your defender,

your dog.


You are his life,

his love,

his leader.


He will be your,

faithful and true,

to the last beat of his heart.


You owe it to him to be worthy of such devotion.

Ovido - Quiz & Flashcards