Pea's blogg

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Petra Marie Söderberg - 9 mars 2012 20:53

Fatta att man är slutkörd, helgen blev inte alls som jag hade tänkt mig.

Som ni visste, skulle jag passa Sebbe över helgen men det blir inte av 

på grund av att det blev för livat härhemma och sen juckar Sebbe jämt på Mollie

och då blev hon stressad, och självklart blev jag det också och allt blev helt krånligt.

Och jag visste direkt att jag skulle inte orka ha två hundar härhemma i en helhelg.

Efter en massa funderingar, prat - Bestämde jag och Sebbes ägare, 

att vi skulle kolla om någon annan kunde passa honom över helg.

Och hittade en tjej som var väldigt intressant.

Vid 18 tiden, åkte jag till henne och lämnade Sebbe, man såg genast att han var mycket lugnare!

Vilket är ju bra, skönt att allt löste sig till sist.


Sen gjorde man andra sakerna också, vilket gjorde att jag blev helt slut.

Har ätit middag för en stund, är mätt och nöjd!

Funderar på att ligga i soffan å myser med flickorna å kolla på någon film.



Bjussar lite bilderna från imorse, då Sebbe kom hit;

               

Av Petra Marie Söderberg - 9 mars 2012 10:48

Då har man duschat, fikat frukost och promenerat med Hjärtat,

sitter här och surfar å väntar på att två kompisar ska komma hit och lämna Sebbe.

Sen ska jag nog promenera till Resecentrum och träffa en kompis snabbis,

ska bara lämna några saker till henne och sen går jag hem och träffa en annan kompis.

Då ska vi ta en lång promenad m. hundarna, hoppas att det går bra.


Sen vet jag inte riktigt vad som ska hända, vi får helt enkelt får se vad som händer.

Dock vet jag att det kommer vara jävlalivat härhemma, men som sagt är det bara kul,

men dock kommer jag vara slutkörd på söndag. xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards