Pea's blogg

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Petra Marie Söderberg - 22 mars 2012 18:38

   

 

Bilderna @ Mr Google


Idag fick jag reda på att en vän planerar att hon och hennes hund ska vandra/cykla i sommar,

och hon skickade till mig och några till om vi ville hänga med - Såklart tackade jag ja!

Dock är detta inte bestämt, men jag får väl hålla tummarna att det blir av.

Min kompis hade tänkt vandra/cykla från norrut Fårö till längst ner i Gotland, Hoburgen.

Och det är cirka 17,5 mil och vi kommer nog sova i tält och sånt. Åh.. Jag längtar redan!

Har alltid velat åka till Gotland, och dessutom vill jag också vandra - Det blir nog så mysigt!



 

Av Petra Marie Söderberg - 22 mars 2012 17:59

 

Idag är det exakt en vecka sen Mollie kastreras, hon är mycket piggare nu.

Äntligen kan vi gå ut lite längre, tidigare var det bara kiss-&bajspromenader som gällde.

Och dessutom kan hon nu gå i trappor, dock sakta men det är ju bara bra.

Vill ju inte att hon ska springa och så, är ju rädd att ärret ska spricka eller att någonting ska hända.

Hon kräks inte längre, äntligen kan hon behålla vätska och mat.

Det verkar som att hon har gått ner lite i vikten, får försöka få henne upp i vikten.

Några tips för att hundar skall gå upp i vikt?


Angående ärret, så har de läkt jättefint - Tycker jag i alla fall.

På måndag ska vi tillbaks och då ska stygnet tas bort.

Ovido - Quiz & Flashcards