Pea's blogg

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 28 februari 2012 21:01

 

Känner mig extra duktig idag när det gäller motion & kost.


Motion;
40 minuters promenad vid 9 tiden, 1 ½ timmes promenad vid 14 tiden.

Gym en kort stund, 1 timme Jympa.


Kost;
Frukost - 1 bröd med kalkon och yoghurt,

Lunch - 2 bröd med keso och kaviar och light saft

Middag - Kycklingssallad & vatten

Mellis - Banan & Hallon Smoothie och vindruvor



Just nu väger jag 74kg, är nöjd med vikten men skulle vilja få lite plattare mage

och sen vill jag också bli biffig - muskler i armar & benen.

Av Petra Marie Söderberg - 28 februari 2012 09:19

           

Idag är det inte vilken dag som helst, mitt hjärta fyller hela ett år!

Med detta inlägget, vill jag passa på att gratulera dom andra syskon.

Idag ska Mollie få träffa en av hennes bästis och få leka ihop med honom,

sen ska hon få presenter och en "tårta" av mig.

Ovido - Quiz & Flashcards