Pea's blogg

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 20 februari 2012 22:11

 

 


 

 


 

            

"The wildfire attraction between them.  

It was useless to deny it; her body responded to his.  

She could feel his breath on her lips "

Av Petra Marie Söderberg - 20 februari 2012 21:59

how to make avatars 

För om du tappar modet och faller ner på knä  

kan du vila här hos mig som en klippa i stormen  

att luta sig emot och jag sviker aldrig dig. 

Av Petra Marie Söderberg - 20 februari 2012 21:39

Imorgon ska man nog åka till Birsta City en sväng m. syster min.

Önskar att man var lite rikare, då kunde man shoppa menmen..

Skulle vilja köpa en par jeans, men får väl vänta med detta i ett tag, men ska iaf köpa något plagg!

Innan ska man iväg till tandläkarn för att avsluta tandställning-projekt, det ska bli skönt!

Efteråt blir det endast vanliga tandläkarnbesök. Tjoohoo!

Av Petra Marie Söderberg - 20 februari 2012 16:28








Bara för att jag har varit jävla dålig på att uppdatera min lilla blogg,

så bjussar jag några knasbilder på mig själv - Varseågod & njut!


        

Bloggtorkan beror nog på att jag har det fullt upp just nu, 

och sen vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om.

Så jag skulle bli jätteglad, om ni kunde kommentera

och berätta vad ni vill läsa om härinne. xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards