Pea's blogg

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 27 februari 2012 22:57

Your image is loading...

Kom hem för en stund sen från Zumban, åh säger jag bara.. Har verkligen saknat att träna!

Man kan också misstänka att jag håller på att bli beroende av de,

jag vill liksom träna nästan varje, och jag kör nästan alltid hård så länge jag orkar.

Funderar även på att köpa sådär pulver som gör att man får muskler lättare,

och ja, jag vet att jag är en tjej men jag vill faktiskt bli biffigare!

Plattare magen, och bli biffigare - Detta är mitt mål!


Imorgon ska man till Friskis och träna Jympa m. syster min,

men innan det ska vi även gymma - Melike!

Lite skumt tycker jag, eftersom för ett år sen avskyr jag gym.

Men inte nu längre?! Älskar att gymma!!

Dessutom älskar jag känslan efter träningar,

fastän jag ogillar att jag får sällan träningsvärk för nutid - Ogilla detta!

Av Petra Marie Söderberg - 27 februari 2012 22:19

  

Alltså, jag behöver verkligen era hjälp just nu!

Jag velar fram och tillbaka - brunett eller blont?!

Jag trivs jättebra i brunt, det är som att jag är mig själv då.

Men samtidigt trivs jag också bra i blont och funderar på att slinga håret ljusare till sommar.

Eller ska jag gör en comeback och färga hela håret brunt? 

Skulle bli jätteglad om ni kunde kommentera och säga vad ni tycker, xoxo.

Av Petra Marie Söderberg - 27 februari 2012 17:12

 

Skolan och möten i sjukhuset gick jättebra,

har även varit på stan en sväng - Köpte tre presenter till Mollie.

Snart ska jag drar ut på en långpromenad m. Hjärtat,

sen sticker jag till gården för att träna Zumba!!

Efteråt ska jag nog gå till ICA en snabbis och handla lite,

glömde visst några saker igår.. Snacka om att jag är verkligen duktig.

Måste seriöst börja med att skriva ner det jag måste köpa.

Så jag inte glömmer någonting, nåja men aja..

Av Petra Marie Söderberg - 27 februari 2012 09:05

 

Hade alarm på tjugo i sju, men låg kvar i sängen m. Hjärtat tills klockan tickar sju-tiden.

Då klev jag upp och åt riktig gött frukost, fixade mig i ordning och gick ut m. Hjärtat.

Och sen har jag bara tagit det lugnt, ska snart packa skolböcker och det jag behöver till plugget,

väntar dock på Saras svar men det verkar som att jag ska gå till skolan själv idag.

Har mentorsträff mellan 9.30-10 och sen har jag håltimme till ca kl ett, då har jag psykologi.

Slutar ca halv tre, sen ska jag till sjukhuset - Har ett möte kvart över tre m. min läkare.

Dessutom ska jag också gör ögonundersökning, blääsch..


Nåja, sen ska jag nog kila till stan och handla lite.

Imorgon är det inte vilken dag som helst, min Hjärtat fyller hela 1 år!

Ovido - Quiz & Flashcards