Pea's blogg

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 13 februari 2012 14:34

DogRescue är en ideell förening som arbetar för att hjälpa herrelösa hundar,

och andra djuren i Rumänien till ett bättre liv - Checka in och stöd dom, vettja!




Av Petra Marie Söderberg - 13 februari 2012 14:05

Endast 4 dagar kvar tills man åker uppåt till kära hemstaden,

och ska vara där över sportlovet - Gilla detta!


Dessutom längtar jag också tills lördagen,

då ska vi åka upp till Östersund för att hälsa på min morbror.

Vi har ju fått en ny kusin för ett tag sen, Alfred heter han.

Det ska bli mysigt, och så längtar jag också att få vara i stugan.

Mollie älskar att vara där pga. hon behöver sällan vara kopplad därborta,

hon får springa lös hur mycket hon vill utan att jag behöver oroa mig.



Och så har nedräkning börjat, 27 dagar kvar tills jag får träffa min lille prinsen.

Ovido - Quiz & Flashcards