Pea's blogg

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 2 februari 2012 17:40

Bläsch.. Känner mig hänig, feber - Ogilla detta!

Även om jag sov bra inatt, så är jag jättetrött..

Har bara lust att ligga i sängen m. Hjärtat och kolla på en massa filmer.

Och så är jag också jättehungrig, har inte ätit någonting idag

och jag orkar inte laga någonting.. Just nu vill jag inte leva,

vill bara vara död tills jag är frisk så är jag redo att leva livet.


Nåja, har iallafall varit duktig och palla

gå ut m. Hjärtat i en timme idag. 

Hon ligger brevid och snarkar,

ska nog kolla på någon film igen.

Bara softa hela kvällen,

förhoppvis orkar jag gå till skolan imorgon.

Har juförfaen bara en enda lektion imorgon bitti..


Uäsch, byt plats med mig, någon?

Av Petra Marie Söderberg - 2 februari 2012 00:43

 

Det handlar inte om att hitta någon att leva med, det handlar om att hitta någon du inte kan leva utan.

Av Petra Marie Söderberg - 2 februari 2012 00:31

Hjärtat har visst tröttnat på sin matte..


Men det stoppar inte oss ifrån att ha lite pusskalas!

Av Petra Marie Söderberg - 2 februari 2012 00:13

Your image is loading...

Alltså, jag undrar om det någonsin kommer en dag 

då jag kan beskriva min kärlek till dig.


Min kärlek till dig är oändlig, och det går inte att beskriva i ord.

Ingen, inte ens jag själv kan förstå hur mycket jag älskar dig.

Du är mitt allt, du kom till mig och vände mitt liv upp och ner.


Du testar mina gränser, du går på mina nerver.

Du sprider glädje, du ger mig styrkan.

Du får mig alltid att må lite bättre än vad jag egentligen mår,

utan dig är jag inget - Du är mitt allt!



Your image is loading...

Du & jag i hand i hand mot världen.

Ovido - Quiz & Flashcards