Pea's blogg

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 1 februari 2012 21:15

 

Var bara tvugen att lägga upp bilden, gillar den verkligen.

Dom såg så nykära ut, styvfar Kent m. världens bästaste mamma.


Förresten, måste gratulera Kent eftersom han fyller år idag!

Grattis på din födelsedag!

Av Petra Marie Söderberg - 1 februari 2012 19:13

Känner mig riktig duktig som har utnyttjade min sjukdagen väl,

alltså.. Jag har det nästan alltid fullt upp men idag är jag hemma från skolan.

Jag känner mig rätt sjuk, men är endå glad att jag orkade städa hela lägenhet,

det doftar så gott härinne just nu - Körbärsblommor! Och doftljus, rökelse överallt - Melike!


Sen har man jobbat en massa med läxor, skönt att allt är över!

Och nu har jag tid hos tvättstugan, vet inte om jag hinner tvätta allt idag.

Har bara tvättid mellan kl 19-22, och jag har en proppfull ikea-påse

med sängkläder, handduk, och så mina kläder..

Håller tummarna om att jag hinner med allt, palla tvätta igen i veckan.

Dessutom är det oerhört svårt att få tid här.. Usch..


Nåja, men vi får hoppas att jag hinner med att tvätta allt idag. 

Av Petra Marie Söderberg - 1 februari 2012 18:32

Det där med skitsnack, att folk snackar bakom ryggen är jag så himla trött på.

Vafaen. Gå inte och tro på vad folk säger om varandra, det kan för det mesta vara bullshit.

Lär känna människor utifrån vad du själv tycker och känner.

Det skulle bli så mycket bättre då. Punkt och slut.

Av Petra Marie Söderberg - 1 februari 2012 13:54

Uäsch.. Förstår inte på mig själv som tyckte om att vara sjuk tidigare.

Att bara vara hemma från skolan och sånt,

att mamma tar hand om en..


Men så är det inte nu, jag måste tänka på skolan

på grund av att jag har ju missat så mycket..

Och mamma finns inte här längre, bor ju själv

å sen har jag också en hund hemma..


Blööh.. Känner mig så illmående, febrig, snuvig..

Dessutom gör det ont i min rygg och handleden smärtar..

Urk! Byt plats med mig, någon? 

Ovido - Quiz & Flashcards