Pea's blogg

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 4 februari 2012 23:49

Tumblr_lx75jghuoe1r54gvgo1_500_large

Alltså, du är nog en av de få som verkligen kan få mig att flina/skratta.

Det är det jag tycker om med dig, jag blir ju alltid attraherad av killarna 

som kan få mig att skratta - Jag tycker om dig!

Av Petra Marie Söderberg - 4 februari 2012 18:17


Det spelar inte hur mycket jag vill, eller önskar så kommer jag aldrig uppleva

det unik band mellan fadern & dottern. Mitt band till min riktige far brast för länge sen.

Och nu har jag nästan bara minnen kvar av dig, du försvinner sakta men säkert.

Inom några år, existerar du nog inte för mig längre..


Men som jag sade till dig, du gjorde ditt val

och jag kan inte göra någonting åt det.

Du valde ett liv med din nya flickän, ny bonusbarn,

ny hus, ny bil och så vidare - Du valde att leva ditt liv utan mig.


Du säger att du älskar mig, men det känns inte äkta.


Hur mycket än jag gråter, så kommer jag aldrig förlåta dig.

Jag har gått vidare, för länge sen men ärren återstår.

Vi kanske kan träffas, prata och så men inget mer,

du är som en främling för mig.



Med detta, vill jag säga till er som har pappor som bryr sig om er.

Så var förfanimej glad, för jag är verkligen avundsjuk på er..


Tumblr_lvw24qegof1r5s2x2o1_500_large


Tumblr_lgod6twn0d1qhn3t0o1_500_large

Av Petra Marie Söderberg - 4 februari 2012 17:05


Ni som känner mig, visste att jag har bestämt mig för länge sen att jag ska låta Mollie kastreras.

Jag vill inte att hon ska få kullar (pga. hon har ingen stamtavlan), dessutom är det vanligt 

att tikar får livsmoders cancer och sen fungerar hon och jag inte alls ihop när hon löper.

Så äntligen på måndag bitti ska jag ringa till veterinär för att boka en tid för kastreringen.  


Förhoppvist går allt bra, wish me good luck!

Av Petra Marie Söderberg - 4 februari 2012 16:30

 

Mollie m. hennes "morfar" - En av de få män som Mollie verkligen tycker om.

Jadu, kom hem för en stund sen, har varit ute i inhängad m. några och deras hundar.

Mollie blev överlycklig när hon såg hundarna, hon fick springa och busa en massa med dom,

nu ligger hon i sängen och snarkar högt så att hela lägenheten skakar. 

Av Petra Marie Söderberg - 4 februari 2012 14:14

Alltså, jag vill egentligen se Delena tillsammans.

Damon (Ian) är ju djävligt snygg, och man drunkar när man ser i hans ögon.

Men samtidigt måste jag erkänna att jag saknar se Stelena tillsammans,

de har sådär kärlek som aldrig dör. Delena skulle inte hålla lika länge som Stelena gör.

Har man sånt där kärlek, är det sällsynt att kärleken dör.

Ovido - Quiz & Flashcards