Pea's blogg

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 24 februari 2012 22:58

Idag har man bara tagit det lugnt, så Mollie fick vila.

Det är rätt skönt att bara lata hela dag ibland,

dagens längsta rundan m. Hjärtat var ca 40 minuter.

Middagen var rätt gott idag, det blev fläskfile med inlindad bacon

med pommes och sås - Sen blev det fruktsallad till eftersrätt.

Resten av kvällen ska jag nog bara fortsätta med

att lata framför teven & datorn.


Imorgon ska man nämligen åka till farmor,

och äta göttaste köttfärspaj - En av mina favoriter.

Dessutom är det ca 4 månader sen man träffade farmor,

så det ska bli extrakul att få umgås lite henne.

Av Petra Marie Söderberg - 24 februari 2012 22:45

Igår kom världens bästa mamma hem med lilla överraskning till mig och lillsyster.

Vi fick 2 semlor var - Gilla detta!

Av Petra Marie Söderberg - 24 februari 2012 22:35

Åh.. Jag kommer att sakna Jeremy i serien..

Förhoppvis kommer han tillbaka - *Håller tummarna!*

Av Petra Marie Söderberg - 24 februari 2012 22:12



Det är du & jag.

Du och jag mot världen,

du och jag mot alla motgångar och uppgångar

Av Petra Marie Söderberg - 24 februari 2012 20:27

Jag är en riktig hundmänniska, jag älskar hundar!

Speciell större hundar och så ligger bull- & terriers närmast till mitt hjärta.

Jag har alltid drömt om att rädda hundar, och ha många hundar

men nu när jag har blivit äldre - Inser jag att jag kommer inte ha tid med en massa hundar.

3 hundar är maxialt för mig, kommer nog inte skaffa en hund till 

förrän någon fastjobb och gärna en större lägenhet.


Men har iaf kikat lite runt, och har nog redan bestämt mig om vilken ras det blir nästa gång.

Dock kan det hända någonting som gör att det inte blir som man hade tänkt sig,

men nästa ras kommer nog bli en minibulle och nästa är det nog rottweiler som gäller.



Bilderna är copyright by google.se  

Ovido - Quiz & Flashcards