Pea's blogg

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 26 februari 2012 22:56

    

Då var man hemma i Örebro, måste faktiskt erkänna att det är skönt att ha en egen lägenhet.

Det är liksom bara mitt hem, mitt stil och sånt - Trivs verkligen jättebra här!

Dock är det några sakerna som ska ändras, nog om det.


Resan hit från Norrland tog cirka 5 timmar, Mollie var jätteduktigt som vanligt!

Man märker att hon blir mer och mer van vid att åka tåg, att kunna slappa av.

Idag och förra fredag är det första gång hon sov på tåget, dock på slutet av resan - Tiihii.

Kom hem vid 19-tiden, gick hem å lämnade väskor sen följde jag och Mollie Sara till Wasa,

sen gick vi till Ica m. Anna och handlade lite mat.

Sen gick vi hem, Mollie däckade direkt - Jag passade på att fixa disken, damma golvet.

Har även bytt sängkläder - Melike!

Och nu bloggar jag och äter min middag samtidigt - Fniss..

Sen ska jag väcka Hjärtat, och ut med henne.

Ska nog duscha efteråt och sen sova, måste få skönhetssömn inför skolstart imorgon.


För övrigt är jag nöjd med min sportlov, åker nog uppåt igen vecka 14 (Påsklov).

Hoppas att ni har haft eller ska få ett skönt sportlov, xoxo.

Ovido - Quiz & Flashcards