Pea's blogg

Alla inlägg under januari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 22 januari 2012 20:13

Skrev en lång inlägg för en stund,

men sen tog jag bort allt..

För det kändes inte rätt..


Har så mycket att berätta,

men ändå känns det ändå så tom mellan raderna.


Jag tycker om dig så,

och jag avskyr att tafsja med dig.

Men jag har visst gjort någonting fel, igen..

Förlåt mig..


Just nu svider det så i mitt hjärta,

för jag klarar inte av tanken att förlora dig.


Du får mig att känna mig lycklig,

du får mig att le brett.

Jag tycker om hela du,

men ibland känner jag mig så vilse..

För jag vill inte gör dig besviken eller sur,

snälla berätta vad jag ska gör.


För jag vill så gärna ha dig,

det gör så ont i hela mig

när du är sur på mig..


Jag vet inte vad jag har gjort för fel,

snälla berätta det för mig..

Så jag kanske kan ändra mig.


Jag tycker om dig så..

Av Petra Marie Söderberg - 22 januari 2012 19:34

Vad kul att ni hittar hit, både nya & gamla läsare.


Jag börjar med att presentera mig själv lite, 

jag heter Petra Marie Söderberg men kallas mest för "Pea".

Jag är 21 i sommar, och bor i Örebro med min Hjärtat.

Hon heter Mollie mi Estrella och är en am-/pb mix på 10 månader.


Jag växte upp i Västernorrland, Sundsvall.

Kommer alltid älska min hemstaden,

men det var rätt skönt att flytta därifrån.

Flyttade till Örebro då jag var 17år gammal,

20år fick jag min första egen lägenhet.


Jag har haft en annan blogg tidigare - www.misssoderberg.devote.se

Där bloggade jag i ca 5 månader,

det är nog rekord för mig eftersom jag alltid byter blogg hela tiden.

Men nu känner jag att jag vill flytta tillbaka till bloggplatsen,

eftersom jag tyckte att sidan passar bättre för mig.

Så jag skapade en ny blogg härinne,

här kommer jag att blogga om det som faller mig i smaken.

Och så kommer jag också blogga om det som händer i mitt och Mollie's livet.



xoxo Pea

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards