Pea's blogg

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 28 januari 2012 20:14

 

Då var man hemma igen, är helt slut efter 48 timmars festande.

Eller, resan var 48 timmar och jag sov mindre än 8 timmar..

Snacka om att jag är rätt sliten, men har haft det askül iallafall!


Det var skojigt att träffa en massa folk,

alla var så trevliga mot varandra och

jag är jätteglad att de vågar komma fram

och försökte prata med oss (vi som är döv/hörselskadad).

Och de ville så gärna lära sig teckenspråk och att det var coolt, haha.


Dessutom dansade jag frivilligt för första gång,

jag som egentligen avskyr dans?!

Men nähäe, under kryssningen dansade jag flera gånger

och musik var så asbra!! Och stämmingen var härligt!



Kommer att fixa en slags bildspel med bilderna&filmerna från kryssningen senare,

videon kommer nog upp på bloggen imorgon. 


Hjärtat kom också hem för en stund sen, har verkligen saknat henne en massa!

Kommer nog inte lämna henne på ett bra tag..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards