Pea's blogg

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 29 januari 2012 20:56


Om en stund ska jag ligga i soffan m. Hjärtat å kolla på någon film,

och käka min älskade Pringles, har inte ätit de på ett bra tag..

Av Petra Marie Söderberg - 29 januari 2012 19:14

 

Awe, fick denna bild av Bamses matte.

De låg brevid varandra och Mollie tvättade Bamses öra, tiihii.

Av Petra Marie Söderberg - 29 januari 2012 18:32


Bli inte förvånad om det blir så lite uppdateringar härinne,

jag är fortfarande helt slut och är fortfarande bakis..

Men det håller på att försvinna i alla fall - Äntligen!

Dessutom känner jag mig så seg idag, har inte lust att göra någonting.


Förutom att jag är süperglad att ha Hjärtat hemma igen,

har verkligen saknat henne!! Fastän, det verkar som att hon inte känner likadant.

Hon kanske har redan tröttnat på mig och vill tillbaka och leka m. Bamse, tiihii.


Om en stund ska jag iväg till Wasa och lämna kamera till en kompis,

fick låna den under kryssningen - Mollie har tyvärr tuggat sönder min kamera..

Nåja, sen måste jag också till affären och handla lite mat och TOAPAPPER!!

Mollie lyckades på något sätt ta toapapper och tuggat sönder den,

och den var den siste rulle jag hade hemma - Så jag måste iväg till affären och köpa mera.

Av Petra Marie Söderberg - 29 januari 2012 00:52

 

13 månader mellan bilderna, tycks?

Av Petra Marie Söderberg - 29 januari 2012 00:05


Det sägs att en enda bild säger mer än tusen ord,

så varsågod och kika på videon med bilderna&filmerna från kryssningen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards