Pea's blogg

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 23 januari 2012 23:04


Jag och bebisen vill bara säga godnatti till er alla, läsare!

Det är dags för oss att gå och dejta m. kudden.


Är ledig imorgon, men ska endå gå upp tidigt pga. tvättstugan

och sen måste jag gör några sakerna i stan.

Av Petra Marie Söderberg - 23 januari 2012 22:03

Den som vill dig något, kommer till dig.

Den som bryr sig om dig, hör av sig till dig.

Den som saknar dig, tänker på dig.

Den som vill ditt bästa, ger dig råd.

Den som brinner för dig, finns alltid för dig.

Den som älskar dig, lämnar dig aldrig.

 
Av Petra Marie Söderberg - 23 januari 2012 21:04

   


Ibland kan man tro att Mollie och Marc är släkt,

fastän det är dom inte.. 

Alltså, efter många kommenterar om hur lika dom är.

Inser jag mer och mer om hur lik de är,

de påminner om varandra, de har likadana sovställningar

och har likadana personlighet och så.


Dock har dom inte träffat varandra, än..

Förhoppvis åker vi upp till Elina, Marc inom strax.

Då ska de träffas för första gång, det blir spännande.

Tror att de kommer säkert fungera jättebra ihop.

Av Petra Marie Söderberg - 23 januari 2012 17:28

 


Shiet.. För ett tag sen kändes det en evighet dit.

Men nu är det endast T-R-E dagar kvar..

Magen börjar pirrar nu, ser verkligen emot.

Håller tummarna att allt går bra.


Sen måste jag bara säga tusen tack

till underbara Mimmi och Martin,

som ställer upp och passar min lilltjejen.

Hon får det säkert bra hos er,

tror att hon kommer bli väldigt trött på lördags kväll

på grund av en massa bus m. Bamse. Tiihii..

Av Petra Marie Söderberg - 23 januari 2012 17:17


Klicka på bilden för att komma till min andra blogg.


Hörni, min kära läsare - Jag behöver verkligen era hjälp..

Jag har världens ångest, jag vet inte vilken blogg jag ska köra med.

Denna eller den andra blogg i devote.se


Vad tycker ni? Tacksam för era åsikter.

Help me, please..








Av Petra Marie Söderberg - 23 januari 2012 11:43

 


Jag har alltid velat ha en speciellt halsband till Hjärtat,

alltså sånt där halsband som man kan degsigna själv.


Och äntligen beställde jag en halsband från www.minxdesign.se

det kommer se ungefär så däruppe.

Fastän det ska stå "Mollie mi Estrella", istället för minxdesign.


Längtar tills halsbandet har kommit hem till mig,

och då ska jag genast fixa en bild på halsbandet påsatt min lilla flicka.


I can't wait..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards