Pea's blogg

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Petra Marie Söderberg - 25 januari 2012 19:25


Jaha, då har man varit hos Mimmi och Martin en stund,

Mollie är där hos dom nu och jag är hemma och det känns så tomt härhemma.

Kommer också säkert sova jättedåligt inatt pga, hon sover ju alltid med mig..


Nåja, men är 100% säker på att hon får det jättebra hos dom,

dock är jag inte lika säker på om Mimmi och Martin får det lugnt.


Nu ska jag nog börja städa och packa lite,

sen sticker jag till Wasa och sover där inatt.

Imorgon gäller det!! 

Var beredd på att det kommer inte bli några uppdateringar i helg.

Av Petra Marie Söderberg - 25 januari 2012 15:47

 

 

 

Hahaha, hittade dom GIF-bilder hos en väns blogg.

Kunde inte låta bli flina när Paul fick skrattanfall och att Ian gick därifrån.

Stackars Nina, tiihii.

Av Petra Marie Söderberg - 25 januari 2012 12:24



Gääsp.. Fatta att jag är så trött men ändå inte.

Somnade kvart i fyra i morse, så jag sov inte så mycket

men ändå kunde jag sova så gött!


Bjussar på två knasiga GIF-bilder på mig, varsågod och njut!


Ja, idag är det också en del som måste göras innan imorgon,

måste städa härhemma, packa och sådana småsaker.

I eftermiddag går jag till Mimmi och Martin m. Hjärtat,

hon ska få vara där tills lördags kvällen - Åh, jag kommer att sakna henne en massa.

Men hon får det säkert jättekul med deras hund, Bamse heter han.

Dessutom tycker Mollie om Martin, så jag tror att hon trivs där.

Sen på lördag får hon vara beredd på att jag kommer att gosa sönder henne, tiihii.


Sen måste jag också handla lite mat och sånt,

sen ska jag till en kompis och lämna 100:- som jag är skyldig henne.


Sjukt att dagarna bara går.. Imorgon är det dags!

Åker ca 8-9 tiden på morgon, och på eftermiddag äre 100% party som gäller.

Kommer nog inte kunna blogga någonting, eftersom jag är då ute i sjöss..

Av Petra Marie Söderberg - 25 januari 2012 00:22


Just nu halvligger jag i soffan m. Hjärtat.

Hon ligger rätt nära min öra och man hör väldigt tydligt när hon snarkar,

hon måste vara jättetrött på grund av att vi gjorde så mycket idag 

att hon inte har hunnit vila så mycket..


Klev upp vid 10-tiden, och jag hade tvätttiden mellan 10-13,

sen stack jag till stan m. sismin och hämtade pass och kollade runt i stan en stund.

Sen gick jag hem och tog en lång promenad m. Hjärtat,

vid 17-tiden gick vi till en tjej och hämtade dendära vägghyllan,

sen gick vi hemåt och stack igen vid 19-tiden till Brickebacken

och umgick m. Ida och vi tog även en promenad m. våra hundar.


Det kanske inte låter så mycket, men jag är väldigt trött

och är helt slut och är säker på att jag får träningsvärk imorgon.

För jag har redan så ont i armar och benen..


Alltså, är helt slutkörd och kommer säkert sova så gött inatt!

Av Petra Marie Söderberg - 25 januari 2012 00:07

Fick en kommenterar av en tjej, hon hade en önskning.

Hon ville att jag skulle fota min lägenhet,

och ja det kan jag gör - Men det blir inte förrän om ett tag.

Pga. jag vill fixa härhemma först, när allt är klart.

Så kan jag fixa kort på min lägenhet.


Det är bara småsakerna som ska fixas,

sätta fast vägghyllan som jag köpte idag.

Sen ska jag köpa en ny tv-bordet,

nya panelgradiner, och småsakerna.

Sen är allt klart!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards