Pea's blogg

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Petra Marie Söderberg - 23 juli 2012 02:33

    

Torsdags åkte jag iväg till stugan och firade min födelsedag där m. min syster & mor å styvfar.

Åt orientalisk panna, otroligt gott var det!! Och till efterätt blev det jordgubbarstårta - Melike!

Gjorde inte så mycket, tog det lugnt bara med familjen.


Fredags åkte jag till min riktige far, där firade vi min och farmors födelsedag.

Jag fyllde 21 den 19 juli och min farmor blev 76år den 20 juli. 

Och jag hade det riktig trevligt med släkten i Timrå, vi skämtade & skrattade en massa.

Härliga folk, som vanligt! Synd bara att jag inte har så bra kontakt med dom..

Nåja, men vi åt grillat lax och sen blev det marängstårta m. jordgubbar - Melike!

Ville inte åka hem, men det blev lite sent så Urban körde oss tillbaks till stugan.

Stannade i stugan och umgick med mor min, och nu är man tillbaks i stan igen.

Och om en par dagar, åker jag neråt till Örebro och då börjar allvaret med livet. Wish me good luck!


Idag var jag även på Birsta m. Urban, han hjälpte mig med att köpa en ny bärdator.

Vi gick in på olika affärer, och till sist hittade vi en bra datorn. Det blev ca 5000:- för en Acer.

Hoppas verkligen att den är bra, än så länge är jag nöjd med den men

vågar inte säga att jag är helt nöjd med den innan jag provar spela The Sims med denna datorn.

Pga. mina tidigare bärdatorn buggade alltid när jag spelade spelet..

Ska nog prova spela lite imorgon, så jag hör av mig en annan dag

om jag är helt nöjd med datorn eller icke.. xoxo



Ovido - Quiz & Flashcards