Pea's blogg

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Petra Marie Söderberg - 9 juli 2012 20:53

Ja, som ni visste var jag på landet idag. Har haft det süpermysigt m. släktingarna.

Mollie njöt för fullt, hon var helt slut när vi kom hem.

Orkar inte skriva en massa, är också lite trött jag - Så låt bilderna tala.


                                         

Av Petra Marie Söderberg - 9 juli 2012 11:15

        

Tidsinställt inlägg

 

Nu sitter jag säkert i bilen och rullar mot älskade Västanå

som jag skrev igår har jag inte varit där sen Evita & Heidi dog.

Det kommer nog att kännas lite konstigt när jag väl är där, och dom kommer inte vara där..

Innan dom gick till andra sidan, åkte jag alltid till Västanå på somrar 

bara för att få träffa dom, underbara flickorna.


Nämen, vi ska nog få det skojigt endå och Mollie kommer njuta för fullt ut.

Är 100% säker på att hon kommer vara dödstrött på vägen hem. xoxo


Av Petra Marie Söderberg - 9 juli 2012 10:42

 

 

Saknar The Vampire Diaries, och dessutom missade jag säsongsfinalen.

Och några avsnitter innan det - Så snart ska jag kolla på de sista avsnitter som jag missade.

Sen får jag ha tålamod tills november (om jag minns rätt), då kommer det en ännu ny säsong. xoxo

Av Petra Marie Söderberg - 9 juli 2012 09:01

      

Ska snart börja fixa mig i ordning och packa allt som behöver till landet,

ska bara stanna där över dagen - Så jag kommer hem igen ikväll och då ska jag blogga igen.

Seriöst, jag längtar ihjäl mig.. Om cirka 2 timmar hämtar Urban mig och då åker vi iväg!

Dock är det inte fint vädret, vilket är synd men hoppas att det blir lite finare senare

och att det inte ska ösregna.. Då blir det ju trist, ser ju emot att låta Mollie springa fritt omkring.


Nåja, men vi får se hur det blir och kommer att skriva mer ikväll om vad som har hänt under dagen.

Syster kan tyvärr inte följa med (som vanligt..) så min kusin Ellen hoppar in. 

Pallar inte vara ensam ungdom därborta, så blev glad när Ellen kunde hänga med! xoxo


Ovido - Quiz & Flashcards