Pea's blogg

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Petra Marie Söderberg - 6 juli 2012 20:08

    

Igår var jag och Mollie hos djurkliniken för röntgen och hälsokontrollen.

Träffade en veterinär vid 13-tiden och då pratade vi lite, och gjorde hälsokontroll.

Och allt såg bra ut, sen gav veterinär henne lugnande och då gick vi till en annan rum 

för att låta lugnandet verka, Mollie somnade snabbt i min famnen.

Sen var det dags för röntgen, Mollie var jätteduktig men dock var hon en aning vinlig.

Efteråt träffade jag veterinär igen för att kolla på röntgen-bilder.

Hon sade att armbågar såg jättebra även höften men dock var den högra lite sne,

men det var inte farligt och att jag fick träna WP & DW med henne.


Fatta att jag blev så glad när jag hörde det, ska snart börja kolla runt efter en WP-sele till henne.

En rosa ska det vara!! Kan knappt bärga mig tills vi börjar med det. xoxo


Av Petra Marie Söderberg - 6 juli 2012 19:37

      

Förhäxad säsong 3 är avklarat, ska snart fortsätta med säsong 4.

Alltså, jag är helt fast i serien just nu, kollar på flera avsnitter per dag..


Nåja, men idag stack jag till Birsta med Simon för att handla lite mat och sånt, 

Mollie följde med pga. tänkte att jag kunde promenera med henne på vägen hem.

Och det gjorde jag, vilket var otroligt skönt men dock var det lite för varmt för Mollie.

Efter 6 km;s promenaden var vi både helt slut, snälla Sara diskade disken och Simon lagade middag idag.

Nämen, nu ska jag mysa ner mig med Mollie och kolla på Förhäxad!! xoxo


Ovido - Quiz & Flashcards