Pea's blogg

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Petra Marie Söderberg - 7 juli 2012 17:28

     

Trots efter allt, så saknar jag dig fortfarande oerhört mycket.

Saknar att ha dig i min famn, att få känna din kroppen mot min.

Och saknar doften som du doftar.. Men det kommer aldrig bli vi två igen,

men en sak är jag säker på - Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. xoxo


Av Petra Marie Söderberg - 7 juli 2012 12:59

  

Imorgon ska lillsyrrans fästman åka hem, då tänkte vi alla ha en mysig sista kväll med varandra.

Så det blir kinesisk mat i stan, och efteråt blir det bio - Spider-Man, någon som har sett den?

Hoppas att den är bra, men en sak jag är säker på, jag kommer att dregla på honom.

Alltså, de har ju bytt skådespelare, och han som är med i nya filmen är 100 gånger snyggare! xoxo


Ovido - Quiz & Flashcards