Pea's blogg

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Petra Marie Söderberg - 13 juli 2012 20:57



Hade egentligen planerat att vi skulle promenera i Korsta idag, 

men det blev inte alls som jag hade tänkt mig. 

Så vi gick istället till Sidsjö, promenerade runt där och tillbaks - 7 härliga kilometer i det fina vädret.


Tog även några kort under promenaden, enjoy;

                         

Av Petra Marie Söderberg - 13 juli 2012 00:05

  

Imorgon ska jag fanimej drar ut på en långpromenad m. Mollie, oavsett vädret.

Är vädret okej, så tänkte jag åka buss till Korsta och promenera runt i skogen därborta som är ca 2 km,

och senare tänkte jag att vi kunde promenera vägen hem från Korsta - Ca 6-7 km.

Vilket blir cirka 8-9 km;s promenad imorgon, gillart!


Men är vädret bigbad, så promenerar vi istället till Sidsjö och runt där, och tillbaks.

Så det blir ungefär 7km. xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards