Pea's blogg

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Petra Marie Söderberg - 6 april 2012 13:55

 

Just nu sitter jag vid föräldern's datorn och ville bara berätta att ni får räkna med

att jag kommer inte uppdatera så mycket härinne.

Är i stugan, åker tillbaks t. stan på söndag och då blir det bildbomb!

Nämen, sitter här och väntar på att släkten från Östersund ska komma hit, plus mormor också.

Vi ska "firar" påsken, och ha det mysigt tillsammans, åh det ska bli mysigt!

Längtar verkligen tills jag får träffa pöjkarna, har inte träffat Helmer sen julas

och Alfred har jag inte träffat ännu, han föddes i januari - Lillpöjken.

Satt och pratade med min syster förut, vi kom på att Helmer ska bli hela 3 år i hösten.

Sjukt, kändes som att han föddes några månader sen.. Han har verkligen blivit stor. xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards