Pea's blogg

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Petra Marie Söderberg - 2 april 2012 23:21

   

Igår laddade jag hem Streamzoo, och visste inte att den var så beroende framkallande..

Av Petra Marie Söderberg - 2 april 2012 22:41

 

Alltså, jag måste bara älska bilden! Fick lite hjälp av bästa Lisa.

Även om jag verkligen älskar bilden, så får den mig att rysa en aning..

Jag vet att jag ska inte tänka så, men jag kommer vara totalt förkrossad

när det är dags för Lillhjärtat att gå till andra sidan.. Usch, vill inte tänka på det.

Även om det är flera år kvar, så vet man aldrig vad som kommer att hända

och ordet "förkrossad" räcker inte, jag kommer säkert vara jätteledsen i flera månader 

och till med och kanske några år.. Mollie mi Estrella, hon är ju mitt allt.

Utan henne är jag ingenting, i 19 år har jag aldrig känt mig såhär hel.

Hon var det bitarna som saknades i mitt hjärta, jag älskar dig oändligt enormt mycket!

Av Petra Marie Söderberg - 2 april 2012 21:04

 

Idag är det verkligen inte Mollie's dag, hon har kissat inne nu 4 gånger..

Hon som har varit så duktig i 4 dagar, efter kastreringen började hon kissa inne.

Misstänkte att hon hade svårt att hålla i sig, men nu borde hon väl kunna hålla sig lite?

Suck.. Det är bara att stå ut, förhoppvis blir det bättre snart igen. Lillhjärtat..


Nämen, ser emot imorgon i alla fall.. Ska gå ner till stan en sväng m. systermin.

Det ska bli mysig att kolla runt lite och fika - Chai Latte!

Dock kommer jag inte shoppa en massa, har inte så mycket pengar denna månad. xoxo

Av Petra Marie Söderberg - 2 april 2012 19:54

 

Bilden togs för en stund sen, då jag och mamma var ute på långpromenad m. Hjärtat.

Det är min mamma och Mollie på bilden, dom är två av de få som jag verkligen tycker om.

Mamma, jag älskar dig även om vi grälar ibland men det är en del av våra jobb som mor & dotter.


 

 

Kommer nog aldrig sluta bli förvånad av att se mamma gosa med Mollie.

Hon som är rädd för djuren, och är livsrädd för muskelhundar.

Men med Mollie kan hon gosa i timmar, och pussas en massa - Tiihii.

Kommer säkert köpa flera hundar framöver, undra om mamma kommer älska dom lika mycket?

Av Petra Marie Söderberg - 2 april 2012 19:37

     

Sara hittade sidan inne hos H&M's hemsidan, där kan man sätta ihop en egen outfit,

och jag blev sugen och gjorde tre stycken vår- & sommarsoutfits.

Snacka om att man längtar tills det är varmt ute nog så att man kan ha lättare kläder,

som till exempel, klänning, shorts och gå ut i endast linne.. Summer, give me summer!!

Av Petra Marie Söderberg - 2 april 2012 14:10

 

Idag fick jag sms av posten att min paketet hade kommit, så jag gick till affären med Mollie.

Hämtade paktet, och den var stor en trots jag inte beställde så mycket?!

Så det blev lite besvärligt att bära den och hålla Mollie i koppel på vägen hem, men jag överlevde!

Är väldigt nöjd med min inköp, studentklänning, en vit långklänning och så en ny digitalkamera.

Beställde även en jeansjacka, men den ska jag lämna tillbakas pga. den var små i storlek..


Studentdagen närmar sig hela tiden, och jag börjar bli klar.

Fick ju studentklänningen idag, så check

och jag fick studentmössan förra veckan så det blir också check på detta.

Det är bara skorna som saknas, men funderar på att använder någon av det som jag redan har,

har ju liksom tusental skor häruppe i Norrland som jag aldrig använder.

Och sen måste jag betala 300:- för studentfalk, sen är nog allt klart!

Ovido - Quiz & Flashcards