Pea's blogg

Alla inlägg under juni 2012

Av Petra Marie Söderberg - 27 juni 2012 21:21

Gifs @ Lisa Nyman


Det måste nog vara det längsta bloggpaus jag hade, saknar faktiskt att blogga.

Men tyvärr kunde jag aldrig blogga i Örebro pga. dålig nät-mottgning i min lägenhet.

Men nu är man i Sundsvall, förhoppvis börjar jag blogga igen men det lär inte varar så länge

på grund av att jag ska åka tillbaka till Örebro om 2-3 veckor..

Men jag ska kanske få mammas internet-modem, 

förhoppvis får jag bättre mottgning så jag kan blogga lite i Örebro.


Under tiden då jag hade bloggpaus, har det hänt en del och har haft det fullt upp.

Orkar inte skriva en massa, men kan säga en sak - Har äntligen tagit student!

Och studentdagen var absolut en av det bästa dagar i mitt liv,

njöt verkligen när jag sprang ut från skolan och när jag hoppade & skrek en massa i flaket.

Saknar det oerhört, vill verkligen uppleva detta igen.. xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards